Skola

Har inte sovit alls bra inatt nästan att det känns som att jag vart nervös :O vakna halv 5 och va klar vaken så va bara att gå upp... Nu sitter jag här färdig klädd och har precis käkat frukost nu väntar jag på att toaletten ska bli ledig så jag kan sminka mig och sen är jag helt klar! Ska nog gå till skolan idag, behöver motionen! Just nu chattar jag med nån dåre på msn... Liknar en p12 som inte kan svenska ungefär men går tydligen andra året fast helt ärligt kunde jag inte bry mig mindre! Fast någe måste man ju fördriva tiden med! Nu ska jag baxa någe att dricka sen bryta mig in på toa...
See yaa

Kommentarer
Postat av: vesslan

duktig du är!

2010-08-18 @ 12:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0